[Instiz] Q. What Is The Summit Divergence Betwixt Dohee As Well As Cha Eunwoo?

Kwak Dongyeon: It's non that large of a departure
Cha Eunwoo: It's like


"It's approximately this much?"


"It's non that big!"


"Around this much...??"


ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ




Is he a compass?


How broad is he opening his legs?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


When Cha Eunwoo stands straight, nosotros don't run into him anymore




post response: +1
master post: here

1. The compassㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. Ah Dohee is together with then cute together with Cha Eunwoo is such a cool man

4. The departure inward their bodies.... ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

5. Ah cute... Cha Eunwoo is together with then cool...

6. Seriously crazy... woosh... I dear this

7. Daebak...

8. That compassㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. Wowㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ it's together with then funny. Im Suhyang's smiling is together with then pretty ㅠ

0 Response to "[Instiz] Q. What Is The Summit Divergence Betwixt Dohee As Well As Cha Eunwoo?"

Posting Komentar